بهترین میزهای بیلیارد ما - بهترین انتخاب ها برای خانه شما

آیا در تلاش برای خرید میز بیلیارد هستید؟ آیا انتخاب میز مناسب برایتان سخت است؟ در Hamedi Billiards، ما بهتر از هر کسی می‌دانیم که هزاران میز بیلیارد شیک و دست‌ساز وجود دارد و تشخیص اینکه کدام یک برای شما بهترین است دشوار است. ما می خواهیم به شما در تصمیم گیری مهم کمک کنیم، بنابراین در اینجا برخی از پنج انتخاب برتر میز بیلیارد ما آورده شده است.  

این  میز بیلیارد بوفالو  در 6 فوت، 7 فوت، 8 فوت و 9 فوت با انتخاب 17 رنگ میز و 24 رنگ پارچه موجود است. این با استفاده از چوب جامد با بالاترین استاندارد تولید می شود و دارای پایه های ظریف و فلوت است. می توان آن را با توری کیفی یا ریلی ساخت و همچنین می توان از آن به عنوان میز اسنوکر استفاده کرد.  

میز بیلیارد کهکشانی  مدرن، بد بو و منحصر به فرد است. این یک  میز بیلیارد 7 فوتی و 8 فوتی  با تفاوت است. این میز که بر روی 4 جک فلزی نصب شده است، از چوب و ام دی اف درجه یک ساخته شده و با کشش برای اطمینان از مسطح بودن کامل، اصلاح شده است.

 

این  میز بیلیارد  برای یک فضای پیچیده عالی است. دارای پایه های ضخیم با برآمدگی های تیز، زاویه دار و تزئینی است و از چوب یکدست و مشکی ساخته شده است. بشقاب های جیبی با چرم طبیعی قالب گیری شده انگلیسی پوشانده شده اند و خود میز یک بیانیه جسورانه ایجاد می کند. این در 7 فوت انگلیسی و آمریکایی 7 فوت، 8 فوت و 9 فوت موجود است و دارای 24 رنگ پارچه انتخابی است.  

 

 

اگر به دنبال خرید میز بیلیارد هستید،  میزهای بیلیارد  را بررسی کنید . ما همچنین  میزهای اسنوکر ،  میزهای بیلیارد ،  لوازم جانبی اسنوکر  و موارد دیگر را عرضه می کنیم.

بهترین میز بیلیارد و میز اسنوکر را از ما بخواهید.