توپ های بیلیارد من از جنس چیست؟

توپ های استخر در فینیکس، AZ

استخر یک ورزش نشانه ای قابل تشخیص است که به یک میز خاص، توپ های بیلیارد و چوب نشانه نیاز دارد. قوانین و تجهیزات مورد استفاده در استخر به طور چشمگیری نسبت به ساخت اولیه خود در قرن ها پیش تغییر کرده است. حتی مواد مورد استفاده برای ساخت توپ های نمادین بیلیارد نیز در طول زمان تغییر کرده است.

توپ های بیلیارد

توپ های اولیه بیلیارد اغلب از خاک رس یا چوب ساخته می شدند که به راحتی قابل تهیه و قالب گیری بود. بازیکنان کلاس بالاتر از استخوان های قوی حیوانات یا عاج استفاده می کردند که باعث شد توپ ها برای مدتی عاج نامیده شوند. با این حال، به دلیل شکار بیش از حد فیل ها و حداقل تعداد توپ هایی که می توان از عاج فیل ساخته شد، بازیکنان به زودی به دنبال مواد قابل دسترس دیگری بودند.

صنعت بیلیارد در اواسط تا اواخر دهه 1800 دانشمندان و مخترعان را به چالش کشید تا مواد جایگزین بهبودیافته ای بیابند. تلاش این سازندگان باهوش بود که در نهایت منجر به استفاده از توپ های بیلیارد امروزی شد. مخترعان آن زمان پلاستیک های اولیه ای ساختند که در نهایت با گذشت زمان اصلاح و تنظیم می شدند تا توپ های استخری بادوام و مقاوم ایجاد کنند.

مواد رایجی که امروزه در توپ های بیلیارد استفاده می شود شامل باکلیت، رزین فنولیک و اکریلیک شفاف است. برخی از توپ های استخر حتی از نوعی مواد پلی استر مانند توپ های بولینگ ساخته شده اند. مسابقات هنری اغلب قوانین مختلفی دارند که به بازیکنان اجازه می دهد از تجهیزات ویژه ساخته شده از مواد با کیفیت بالاتر استفاده کنند.

توپ های بیلیارد امروزی از ترکیبات سنگین ساخته شده اند که برای مقاومت در برابر حرکت ثابت و نیروی قابل توجهی ساخته شده اند. با توجه به قدرت کلی آنها، مجموعه ای از توپ های بیلیارد می توانند سال ها بدون تراشه باقی بمانند و مفید باشند.

Billiard hamedi یک شرکت برتر تولید میز بیلیارد  در تهران، ایران است. ما از سال 2009 با حرفه ای و تخصص در خدمت مشتریان هستیم. تمام نیازهای میز بیلیارد خود را به کارشناسان مجرب ما بیاورید. ما میزهای بیلیارد، جوک باکس ها و موارد دیگر را با کیفیت بالا ارائه می دهیم . تیم ما همچنین می تواند میز بیلیارد موجود شما را با خدمات تسطیح، نمد مجدد و تعویض جیب نگهداری کند. ما می توانیم میز اسنوکر بازی شما را هنگام جابجایی خانه ایمن نگه داریم. برای خدمات جامع میز بیلیارد که همیشه می توانید به آنها اعتماد کنید، همین امروز با حامدی بیلیارد تماس بگیرید.

 

 

خرید میز بیلیارد مدرن

خرید میز اسنوکر