میزهای بیلی مورد علاقه ما

آیا به دنبال میز بیلیارد مناسب برای خانه خود هستید؟ شاید شما به دنبال یک میز بیلیارد برای فضای اداری خود هستید. در هر صورت، ما میز بیلیارد مناسبی برای شما خواهیم داشت. در همیلتون بیلیارد، ما طیف گسترده ای از  میزهای بیلیارد را برای فروش  در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه و تولید می کنیم تا مطابق با نیازهای سبک و عملکرد شما باشد. در اینجا برخی از موارد مورد علاقه ما هستند. 

میز بیلیارد برنده عالی 

میز  بیلی Super Winner  یکی از محبوب ترین میزهای بیلیارد ما است. این میز به صورت freeplay یا مجهز به مکانیزم سکه مکانیکی یا الکترونیکی موجود است. این میز بیلیارد کاملاً قابل تنظیم است – شما می‌توانید بین رنگ‌های مروارید مشکی، روکش گردویی، روکش بلوط، روکش آلومینیومی و سایر رنگ‌های پارچه‌ای مختلف مانند رنگ پارچه سبز، رنگ پارچه بنفش، رنگ پارچه مشکی و رنگ پارچه آبی انتخاب کنید. 

میز بیلی نیومن 

میز بیلیارد کلاسیک  نیومن  دارای پایه های بزرگ حکاکی شده، دکمه های بالشتک چرخانده و تخت تخته سنگی ایتالیایی برای اطمینان از سطح بازی صاف است. بعلاوه، چرم اصل انگلیسی که صفحات جیب را می پوشاند. این میز خیره کننده را می توان در انواع چوب ها از جمله گیلاس، گردو، بلوط، افرا و غیره ساخت و به رنگ دلخواه جلا داد. 

میز ساق چوب ماهونی 9 فوتی تبدیل شده و نی 

میز  بیلیارد 9 فوت چوب ماهونی چرخانده شده  توسط جورج رایت برای اتاقی با ابعاد 18*13 اینچ (549 در 412 سانتی متر) ایده آل است. این میز بیلی زیبا دارای دکمه های کوسن، دکمه های ساق پا، تخته سنگ سه تکه و شش پایه چوب ماهون گردان و نی میز بیلیارد سنتی که در هر اتاق بازی خودنمایی می کند. 

میز بیلی Super Prince 

طرفدار استخر انگلیسی؟ میز  بیلی Super Prince UK  انتخاب مناسبی برای ملک شماست. این میز بیلیارد لیگ انگلیسی دارای یک تخت تخته سنگی یک تکه است و برای توپ های استخر 2 اینچی قرمز و زرد مناسب است. می توان آن را به صورت freeplay برای مصارف خانگی یا به صورت سکه ای برای فضاهای تجاری تولید کرد. این جدول توسط فدراسیون جهانی 8 توپ و انجمن بین المللی بازیکنان حرفه ای استخر تایید شده است. 

میز بیلی Ives 

میز  بیلی Ives  به صورت میزهای 6 فوت، 7 فوت، 8 فوت و 9 فوت موجود است. این میز را می‌توان در انواع چوب‌ها ساخت که می‌تواند دارای انواع روکش‌ها باشد، همچنین می‌توان آن را با رنگ‌های پارچه‌ای مختلف از جمله رنگ پارچه نیروی دریایی سلطنتی، رنگ پارچه جوز هندی و غیره ساخت. این میز بیلیارد همچنین دارای بخش‌های آبنباتی روی پاها و دکمه‌ها است. 

 میز بیلیارد لاکچری توالت بلک لایت 

یک میز بیلیارد مجلل برای ملک خود می خواهید؟ میز بیلیارد لاکچری  یک میز بیلی لوکس آمریکایی با طراحی لوکس است که دارای ظرافت و سبکی است. این میز مدرن که با دقت و با متریال بالا ساخته شده است، سبک هر اتاقی را بهبود می بخشد. این میز می تواند کاملاً قابل تنظیم باشد، از جمله انتخاب رنگ دوگانه، رنگ پارچه، نور، صدا و موارد دیگر. 

میز بیلی اوجه 

میز  بیلی اوجه  یک میز بیلیارد دست ساز است که از چوب جامد ساخته شده و با براقیت بالا با مارک نقره روی پایه ها جلا داده شده است. یک بیانیه جسورانه برای هر اتاق، این میز افزودنی ایده آل برای اتاق بازی خانه شما است. می توانید نوع چوب، رنگ میز، رنگ پارچه و نوع جیبی این میز را سفارشی کنید.