روکش میز بیلیارد یا روکش میز بیلیارد چیزی بیش از یک پس زمینه رنگارنگ است. این نه تنها مهم است که میز بیلیارد خود را به شکل بالا نگه دارید، بلکه برای گیم پلی شما نیز ضروری است.

چرا روکش میز بیلیارد مهم است؟

با اطمینان از اینکه میز بیلیارد شما در شرایط عالی و بدون خط و خش و ضربه نگهداری می شود، به طور غیر مستقیم گیم پلی بهتری را تضمین خواهید کرد. توپ های بیلیارد به یک سطح صاف نیاز دارند تا مطمئن شوید مسیری را که می خواهید دنبال کنند دنبال می کنند. اگر خط و خش یا هر نقص دیگری روی سطح میز وجود داشته باشد، مسیر توپ می تواند تغییر کند و حتی اصطکاک لغزشی تغییر کند. بنابراین، داشتن روکش میز بیلیارد ضروری است.

 

میز را تمیز نگه دارید.

میز بیلیارد یک سرمایه گذاری است. چه یک خرید میز بیلیارد ، یک میز ناهارخوری بیلیارد یا یک میز بیلیارد سفارشی خریده باشید - این یک سرمایه گذاری بوده است و به احتمال زیاد ساعت ها، اگر نه بیشتر، صرف جستجوی مناسب یا حتی رفت و برگشت برای صحبت با یک متخصص در مورد ایجاد آن کرده اید. میز بیلیارد رویایی شما می خواهید مطمئن شوید که تمیز، عاری از گرد و غبار و همیشه آماده بازی است.

در برابر حیوانات خانگی محافظت کنید.

حیوانات خانگی ممکن است بهترین دوست انسان باشند، اما دشمن میز بیلیارد شما خواهند بود. چه سگ، گربه یا هر حیوان خانگی دیگری داشته باشید که ممکن است به میز بیلیارد شما راه پیدا کند، به احتمال زیاد می خواهید آن را بپوشانید. موهای حیوانات خانگی به میز شما راه پیدا می کند و پنجه های آنها ممکن است پارچه میز بیلیارد را پاره کند و به طور قابل توجهی به میز شما آسیب برساند.

از نشت محافظت کنید.

از بین بردن لکه ها از روی پارچه میز بیلی سخت تر از آن چیزی است که فکر می کردید. بنابراین، به جای ساعت‌ها صرف تلاش برای از بین بردن لکه‌ای که در وسط سطح بازی باقی مانده است، مطمئن شوید که همیشه یک روکش میز بیلیارد در زمانی که بازی نمی‌کنید، داشته باشید. شاید نشتی در سقف شما وجود داشته باشد و اکنون میز بیلیارد شما آسیب زیادی از آب دیده است. اگر میز بیلیارد پوششی داشت که از سطح محافظت می کرد، این اتفاق نمی افتاد.

از محو شدن محافظت کنید.

اگر میز بیلیارد 9 فوت یا میز بیلیارد  خود را نزدیک پنجره یا در شیشه ای دارید، باید از آن در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کنید. تابش مداوم نور خورشید روی میز بیلیارد به مرور زمان رنگ نمد را محو می کند.

کدام روکش میز بیلیارد را تهیه کنیم؟

در انتخاب روکش میز بیلیارد هیچ درست یا غلطی وجود ندارد. مهم است که خطراتی را که میز بیلیارد شما ممکن است در معرض آن قرار دهد در نظر بگیرید و سپس بر اساس آن انتخاب کنید. ما در همیلتون بیلیارد، انواع روکش های میز بیلیارد را در اندازه ها و متریال های مختلف برای مطابقت با نیازها و سلیقه های مختلف عرضه می کنیم. این شامل روکش میز بیلی 7 فوت ، روکش میز بیلی 8 فوت مشکی ، روکش میز بیلیارد اندازه میز بیلیارد کامل ، روکش میز بیلی دست ساز و موارد دیگر می شود.