در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...

نیازمندی اینترنتی و آگهی رایگان نیازدون

چگونه یک اتاق بازی با بودجه ایجاد کنیم

اتاق بازی مکانی عالی برای جمع شدن خانواده شما، تفریح ​​و استراحت پس از یک روز طاقت فرسا است... اما ساختن آنها ممکن است گران باشد. به همین دلیل است که ما این لیست از راه های ایجاد یک اتاق بازی با بودجه را گردآوری کرده ایم. از این گذشته، تفریح ​​نباید گران باشد! 

یه میز بگیر 

شطرنج، اسنپ، دابل، دراکت، جنگا، انحصار... همه این بازی ها چه چیزی مشترک دارند؟ همه آنها به یک سطح برای بازی نیاز دارند. به همین دلیل مهم است که یک میز بازی در اتاق خود داشته باشید. صدها امکان بازی را باز می کند. چرا فیسبوک مارکت را بررسی نمی کنید تا ببینید آیا کسی در این نزدیکی میز قدیمی دارد که سعی می کند از شر آن خلاص شود؟ به راحتی می توانید با یک رومیزی جسورانه آن را زنده کنید! 

 

خرید میز اسنوکر

هر اتاق بازی خوب باید یک میز بیلیارد یا میز اسنوکر داشته باشد، اما آنها می توانند بسیار پرهزینه باشند. با این حال، Hamedi Billiards مقدار زیادی  میز اسنوکر استفاده شده برای فروش دارد و قیمت آنها نیز مناسب است. در حالی که می‌تواند سرمایه‌گذاری بزرگی به نظر برسد، میزها با کیفیت بالا، دست ساز و ساخته شده‌اند تا دوام بیاورند، و زمانی که فرزندانتان را در حال خندان ببینید ارزشش را دارد. 

در همیلتون بیلیارد، ما در ایجاد میزهای سفارشی، اسنوکر، استخر و بیلیارد  با توضیحات و نقاشی های سفارشی تخصص داریم  .

با DIY خلاق شوید 

اگر دوست دارید یک  تخته دارت  در اتاق بازی خود داشته باشید، اما می خواهید صبر کنید تا فرزندانتان کمی بزرگتر شوند، چرا نسخه مناسب کودک خود را درست نکنید؟ شش ورقه نمدی رنگی مختلف بردارید و آنها را به دایره هایی با اندازه های مختلف برش دهید. آنها را به هم بچسبانید تا تخته درست شود و اعدادی را اضافه کنید تا نشان دهنده تعداد امتیازهایی باشد که به دست می آورید. سپس نوارهای نوار چسب را برش دهید و آنها را دور چند توپ پینگ پنگ بچسبانید و به همین ترتیب، آماده بازی هستید.  

یک موضوع انتخاب کنید 

برای اینکه تمام عناصر اتاق خود را کنار هم قرار دهید، چرا یک موضوع انتخاب نکنید؟ چه بخواهید به دنبال تم کازینو، تم دزدان دریایی یا فقط یک تم آبی باشید، اتاق شما را یکدست و به خوبی کنار هم قرار می دهد. پس از تصمیم گیری در مورد یک موضوع، می توانید مطابق با آن تزئین کنید. چرا در وب برای چند پوستر جالب برای چاپ و چسباندن روی دیوار جستجو نمی کنید؟ اگر پوکر بازی می‌کنید، می‌توانید پوستری با جزئیات رتبه‌بندی دست‌های مختلف برای هر تازه‌واردی چاپ کنید. 

لوازم جانبی را ذخیره کنید 

داشتن یک میز بیلیارد عالی است، اما بدون لوازم جانبی نمی توانید روی آن بازی کنید. توپ های استخر  یک ضرورت هستند و شما به احتمال زیاد فقط یک مجموعه را خواهید خرید. آنها نسبتاً بادوام هستند و به دلیل اندازه آنها به سختی از بین می روند، بنابراین مطمئن شوید که مجموعه ای را که دوست دارید خریداری کنید.

در حالی که بسیاری از ما خرید  نشانه های استخر را به یاد می آوریم ، بسیاری از مردم وقتی بازی را انجام نمی دهند به این فکر نمی کنند که آنها را کجا قرار دهند. قفسه‌های کیو  نشانه‌های شما را ایمن نگه می‌دارند و همچنین به شما امکان دسترسی سریع و آسان به آنها را می‌دهند. لوازم جانبی دیگری که باید در نظر بگیرید عبارتند از  مثلث استخر ،  گچ استخر و نگهدارنده گچ . 

اگر مایلید در مورد هر یک از میزها و لوازم جانبی استخر، میز اسنوکر یا میز بیلیارد ما پرس و جو کنید، با تیم ما از طریق تلفن 09124237290  تماس بگیرید. 

  ثبت آگهی رایگان